ÀREA CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL, SOCIAL I CULTURAL
Sessions 1 i 2
En primer lloc, vaig proposar als alumnes que pensaren sobre allò que volien estudiar a casa i el perquè. Al cap de dos dies ens vam reunir en l’assemblea de classe i cada alumne va escriure en un paperet allò que volia estudiar enguany.
Sessions 1 i 2
En primer lloc, vaig proposar als alumnes que pensaren sobre allò que volien estudiar a casa i el perquè. Al cap de dos dies ens vam reunir en l’assemblea de classe i cada alumne va escriure en un paperet allò que volia estudiar enguany.
Vam fer una votació per a veure quins temes havien eixit i per a quin tema aniria la majoria de vots. La majoria de vots anaren per a estudiar EL PLANETA TERRA, encara que altres xiquets i xiquetes votaren per els insectes, els animals mamífers,...
En la primera sessió, els/les alumnes han fet un dibuix on mostraven les seues idees prèvies i en un foli a part han anotat allò que volen saber sobre el planeta Terra.
Els/les alumnes s’han interessat per:
- Muntanyes i la mar.
- Per què el planeta Terra és tan gran?
- Com es va formar la Terra?
- Com és l’interior de la Terra?
- Per què ix lava dels volcans?
- Per què l’aigua de la mar és salada?
- Els animals que habiten a la Terra.
- Els volcans.
- Altres alumnes han contestat que volien saber tot.
- Materials i recursos:
- Paper Din A4
- Rotoladors.
- Llapis i goma.
- Llapis de colors.

