ÀREA
CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL,
SOCIAL I CULTURAL
- Continguts conceptuals
- Les capes de l’interior de la Terra: nucli intern, nucli extern, mantell i escorça.
- Les característiques de cadascuna de les capes de l’interior de la Terra.
- La successió del dia i la nit. El moviment de rotació.
- La successió de les estacions. El moviment de translació.
- Què és un volcà.
- Aprendre el vocabulari específic del projecte.
- Continguts procedimentals:
- Expressar-se oralment per a comunicar-se amb els altres.
- Buscar informació, seleccionar-la i analitzar-la mitjançant els llibres de consulta.
- Fer un dibuix per a expressar les pròpies idees prèvies.
- Realitzar fitxes.
- Dialogar en grup i debatre.
- Fer un experiement per a veure una reacció química.
- Fer un experiment sobre el dia i la nit.
- Veure vídeos.
- Llegir un conte.
- Realitzar i pintar dibuixos.
- Pensar i escriure (idees, resums,...).
- Crear un conte entre tot el grup classe.
- Memoritzar dades, noms, característiques,... i recordar-les
- Continguts actitudinals:
- Respectar el torn de paraula.
- Saber treballar en equip.
- Compartir materials.
- Mostrar interés pel tema.
- Participar de manera activa.
- Interactuar amb els/les companys/es i amb el/la mestre/a.
ÀREA
VALENCIÀ:
LLENGUA I LITERATURA
- Continguts conceptuals:
- Conèixer
les següents normes ortogràfiques:
- Els signes de puntuació (el punt i final, el punt i a part, la coma per a separar elements de les enumeracions,...
- L’ús de majúscules i minúscules.
- L’ús d’exclamacions i d’interrogacions
- Contingut procedimentals:
- Expressar-se en valencià de manera oral i escrita.
- Llegir i escoltar de manera atenta.
- Escriure dictats, descripcions, resums, cartes,...
- Continguts actitudinals:
- Participar de manera activa en assemblees, diàlegs,...
- Tindre una bona disposició cap a la lectura i l’escriptura
- Valorar l’escriptura com a eina per a comunicar-se.
- Cuidar la neteja i l’ordre en les produccions escrites.
- Saber escoltar els companys i les companyes.
ÀREA
EDUCACIÓ ARTÍSTICA
- Continguts conceptuals:
- El volum.
- Continguts procedimentals:
- Realitzar i pintar dibuixos creatius i originals
- Expressar-se de manera creativa mitjançant l’art per a comunicar idees, emocions, sentiments,...
- Realitzar manualitats i maquetes.
- Fer experiments.
- Continguts actitudinals:
- Gaudir de les creacions artístiques pròpies i de la manipulació de materials
- Cuidar els materials i la neteja i l’ordre en les produccions artístiques.
ÀREA
MATEMÀTIQUES
- Continguts conceptuals:
- Les figures tridimensionals: prisma, cub, cilindre, esfera, piràmide i con.
- Aprendre el vocabulari geomètric.
- Característiques de cadascuna de les figures tridimensionals.
- Les figures planes: triangle, quadrat, cercle i rectangle.
- Continguts procedimentals:
- Resoldre problemes.
- Realitzar sumes, restes.
- Realitzar activitats amb les TIC.
- Classificar les figures tridimensionals segons els seus criteris.
- Identificar les figures planes en objectes quotidians.
- Relacionar les figures geomètriques tridimensionals de fusta amb objectes de la vida quotidiana.
- Construir figures tridimensionals.
- Continguts actitudinals:
- Interés pel tema.
- Saber treballar en grup per a realitzar les activitats amb les TIC.
- Saber treballar de manera individual per a realitzar els exercicis del quadern i de les fitxes.
- Respecte pels companys.
- Participació activa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.