17 de nov. 2014

3. CONTINGUTS.

ÀREA
CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL, SOCIAL I CULTURAL
  
  • Continguts conceptuals
  1. Les capes de l’interior de la Terra: nucli intern, nucli extern, mantell i escorça.
  2. Les característiques de cadascuna de les capes de l’interior de la Terra.
  3. La successió del dia i la nit. El moviment de rotació.
  4. La successió de les estacions. El moviment de translació.
  5. Què és un volcà.
  6. Aprendre el vocabulari específic del projecte.
  •       Continguts procedimentals:
  1. Expressar-se oralment per a comunicar-se amb els altres.
  2. Buscar informació, seleccionar-la i analitzar-la mitjançant els llibres de consulta.
  3. Fer un dibuix per a expressar les pròpies idees prèvies.
  4. Realitzar fitxes.
  5. Dialogar en grup i debatre.
  6. Fer un experiement per a veure una reacció química.
  7. Fer un experiment sobre el dia i la nit.
  8. Veure vídeos.
  9. Llegir un conte.
  10. Realitzar i pintar dibuixos.
  11. Pensar i escriure (idees, resums,...).
  12. Crear un conte entre tot el grup classe.
  13. Memoritzar dades, noms, característiques,... i recordar-les

  • Continguts actitudinals:
  1.      Respectar el torn de paraula.
  2.      Saber treballar en equip.
  3.      Compartir materials.
  4.      Mostrar interés pel tema.
  5.      Participar de manera activa.
  6.      Interactuar amb els/les companys/es i amb el/la mestre/a.

ÀREA
VALENCIÀ: LLENGUA I LITERATURA
  • Continguts conceptuals:
-        Conèixer les següents normes ortogràfiques:
  1. Els signes de puntuació (el punt i final, el punt i a part, la coma per a separar     elements de les enumeracions,...
  2. L’ús de majúscules i minúscules.
  3. L’ús d’exclamacions i d’interrogacions
  •      Contingut procedimentals:

  1. Expressar-se en valencià de manera oral i escrita.
  2. Llegir i escoltar de manera atenta.
  3. Escriure dictats, descripcions, resums, cartes,...
  •      Continguts actitudinals:
  1. Participar de manera activa en assemblees, diàlegs,...
  2. Tindre una bona disposició cap a la lectura i l’escriptura
  3. Valorar l’escriptura com a eina per a comunicar-se.
  4. Cuidar la neteja i l’ordre en les produccions escrites.
  5. Saber escoltar els companys i les companyes.

ÀREA
EDUCACIÓ ARTÍSTICA

  •     Continguts conceptuals: 
    1. El volum.

    •     Continguts procedimentals:

    1. Realitzar i pintar dibuixos creatius i originals
    2. Expressar-se de manera creativa mitjançant l’art per a comunicar idees, emocions, sentiments,...
    3. Realitzar manualitats i maquetes.
    4. Fer experiments.
    •      Continguts actitudinals:

    1.      Gaudir de les creacions artístiques pròpies i de la manipulació de materials
    2.      Cuidar els materials  i la neteja i l’ordre en les produccions artístiques.

    ÀREA
    MATEMÀTIQUES
    • Continguts conceptuals:
    1. Les figures tridimensionals: prisma, cub, cilindre, esfera, piràmide i con.
    2. Aprendre el vocabulari geomètric.
    3. Característiques de cadascuna de les figures tridimensionals.
    4. Les figures planes: triangle, quadrat, cercle i rectangle.
    •       Continguts procedimentals:

    1. Resoldre problemes. 
    2. Realitzar sumes, restes.
    3. Realitzar activitats amb les TIC.
    4. Classificar les figures tridimensionals segons els seus criteris.
    5. Identificar les figures planes en objectes quotidians.
    6. Relacionar les figures geomètriques tridimensionals de fusta amb objectes de la vida quotidiana.
    7. Construir figures tridimensionals.
    •       Continguts actitudinals:

    1. Interés pel tema.
    2. Saber treballar en grup per a realitzar les activitats amb les TIC.
    3. Saber treballar de manera individual per a realitzar els exercicis del quadern i de les fitxes.
    4. Respecte pels companys.
    5. Participació activa.

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada

    Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.